VW Golf 7 - novi Golf od 4. rujna 2012.

"Petica" je postavila sasvim nove standarde, "šestica" je još malo podigla ljestvicu i dala pljusku konkurenciji, pa se pitamo što nam novog "sedmica" zapravo može ponuditi...



Kada je "petica" najavljivana, mislili smo "eh, još jedan Golf u nizu", no kada je stigla bili smo i više nego zadovoljni, jer iskreno, još od "dvojke" koju masa ljudi smatra za vječan model (a mi se naravno s time slažemo), u Volkswagenu kao da su izgubili inspiraciju, i modeli koji su uslijedili u obliku Gofa III i Golfa IV bili su više nego dosadni i ni po čemu posebni. Na Golfu V se poradilo na detaljima (poput sićušnih VW-znakova u prednjim farovima), GTi je konačno zaživio kao GTi, umjesto inč većih felgi i opcije polakiranih branika u boju auta na Golfu IV. Čak su i sjedala bila poželjija u kombinaciji sa tkaninom, nego kompletno presvučena kožom, jer je taj stari GTI-jevski "štih" bio prisutan kao i u starim danima. Sa Golfom VI je nastavljen trend povratka korijenima, samo sa još više detalja, pa je tako interijer definitivno jedan od najljepših u klasi i zapravo poprilično atipičan za VW, u čijim smo se automobilima često osjećali glupo i s upitnikom iznad glave, jer nismo bili svjeni na što nam je točno lova isparila.

No sad je sedma generacija naglo postala aktualna, a što će novog donijeti, krije se pod veom tajnosti do 4. rujna, kada bi trebao biti predstavljen svjetskoj populaciji. Za sada je čak i do fotografija teško doći, a kamoli do nekih konkretnijih podataka, no ono što znamo jest da će novi Golf biti baziran na MQB platformi (poznatoj od Audija A3). biti će nešto niži i širi, i oko 6 cm dužeg međuosovinskog razmaka, a i govorka se o dodatnih 30-ak litara više u prtljažnom prostoru, što znači da će građevinari i mlade majke biti još zadovoljniji najnovijom generacijom Golfa.
No kao produkt ovih gabaritnih izmjena na bolje, ono najbitnije nam znači (još) bolje držanje ceste, čime smo svakako zadovoljni.
Navodno se poradilo i na težini, pa bi u prosijeku trebao biti i oko 100 kilograma lakši od "petice" u svim varijacijama na temu, no to nam ostaje vidjeti.

Motorizacija također nije poznata, no ono malo o čemu se šuška indicira na to da će "Blue Motion" i dalje ostati aktualan, kao i TFSI motor, samo u varijanti od 1.4 litre. Navodno bi svi motori u smislu ekologije trebali zadovoljiti ljude koji plivaju s Delfinima, jer su ekološki normativi ispoštovani do maksimuma optimizacijom motora. No ukoliko "Greenpeace" neće biti zadovoljan ni time, u VolksWagenu imaju odgovor i za to - električni Golf koji bi uskoro trebao biti predstavljen.
Nas najviše zanima GTi verzija, koja bi po svemu sudeći trebala biti predstavljena u svom punom 220-konjskom sjaju na salonu automobila u Parizu, no živi bili pa vidjeli. Za sada informacija doista nema puno, no obzirom na pozitivan smjer u kojem VW zadnjih godina ide, već je sama najava novog Golfa vrlo dobra vijest.
Daljnje informacije ćemo objaviti kako se prikupe.










TEKST: Ivan IGloo Gluhak


Datum objave: 27.08.2012
Automobili.hrna Google+